INFORMOVANOST A PŘEHLED V DISCIPLÍNĚ ZÁVODŮ AUTOMOBILŮ DO VRCHU...
Vážení jezdci a příznivci závodů automobilů do vrchu,
po delší přestávce, která byla způsobena situací s onemocněním COVID – 19 v České republice, Vám budeme postupně přinášet řadu důležitých zpráv, informací, rozhodnutí a sdělení. Od naší poslední aktuality uběhlo více jak 15 dnů. Nezaháleli jsme, naopak jsme se plně věnovali přípravě na poslední závodní víkend na Automotodromu v Brně. O tom ale budete informování v pondělí 2. listopadu 2020.
Neboť si vážíme všech jezdců a příznivců, kteří se věnují závodům automobilů do vrchu, dovolíme si Vás všechny postupně informovat o všem, co se postupně od října 2020 odehrálo a odehrává v zákulisí disciplíny závodů automobilů do vrchu.
Dnes Vás osloví a přinese informace ze dne 9. října 2020 člověk a jezdec, kterého není třeba představovat, David Komárek, v té době ve funkci zástupce jezdců v komisi ZAV/MČR/AČR.
Vážení jezdci.
Letošní závodní sezona byla velmi složitá, přesto to nebyla úplná katastrofa, podařilo se odjet alespoň 4 závody MČR. Bohužel poslední závod teď v Brně je ve hvězdách, ale mohlo být výrazně hůř. V okolních státech se neodjelo nic nebo velmi málo. Velký dík patří Aleši Gansdorferovi, Martinu Plevovi a Ivanu Rybníčkovi. Ostatní pořadatelé se na vše normálně vykašlali a vzdali to. Tito 3 pánové šli do risku a za sebe si myslím, že se všechny závody po organizační stránce povedli.
A nyní k tomu, proč Vás oslovuji. Ivan Rybníček se rozhodl sám skončit jako předseda kopcové komise. Autoklub tedy celou naši komisi rozpustí. Hlavním argumentem je to, že komise nekomunikuje s pořadateli, jezdci, autoklubem a špatně pracuje!!! Ano výsledky naší „nepráce“ jsou evidentní. Velkou pomocí autoklubu pro naši kvalitní práci bylo třeba to, že schválený rozpočet na letošní sezonu jsme obdrželi v záři. Do té doby nebylo možné utratit ani korunu ať za reklamu nebo v podstatě za cokoli co by bylo třeba. Takže jak pracovat když není za co.
A přesto jsme udělali pro náš sport vše. Závody se jeli. Já osobně v komisi dělal vše ve svém volném čase a pouze na svoje vlastní náklady. Nikdy jsem si nenechal proplatit ani jeden cesťák ať už za schvalování tratí nebo na jednání komise. Předpokládám, že jste si všichni všimli, že za poslední 3 roky nepřibyl žádný nesmyslný předpis nebo nařízení, co by jezdce nakrklo. Vždy jsem dokázal přesvědčit ostatní členy komise, že některé věci jdou proti sportu nebo přímo proti jezdcům. Jsem podepsaný pod letošním rozdělením kategorii, skupin a tříd. Myslím, že to letošní vyhlašování po závodech nebylo tak otravné jako v předchozích letech. Tolik tedy k tomu co bylo.
Nyní k novince.
Vedení autoklubu se rozhodlo, že demokratická volba komise včetně volby zástupce jezdců je již přežitek a změnilo si stanovy.
Nový hit je, že předsedou komise má být Ing. Josef Michl (již v komisi byl) a ten si vytvoří svůj team, který bude řídit náš sport. Osobně jsem přesvědčený, že takto konfliktní člověk, kterému nedůvěřuje 80% startovního pole včetně pořadatelů naší komunitě nepomůže, ale určitě půjde ve všem proti nám, bude pouze hájit svoje osobní zájmy. Už jen některé jeho prohlášení, že MČR nepotřebuje mít společné závody s Maverickem je nesmysl. Ta doba tady byla, na závody pak přijelo 30 aut...., spojení závodů se Slováky taky nepovažuji za šťastné, MČR se má jezdit v Česku nebo dodnes si pamatuji, že když byl p.Michl v komisi někdy před x lety, prosazoval závod MČR někde ve Slovinsku.
Dík za pozornost.
Jezdec David Komárek
Děkuji za váš čas a přízeň
S pozdravem promotér a ředitel Aleš Gänsdorfer organizační výbor Maverick Rescue