TISKOVÁ INFORMACE MREC PO PÁTÉM PODNIKU NA I.PEZINSKÉ BABĚ - SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Již podruhé v téhle sezoně zavítal seriál Maverick Rescue Euro Cup k našim slovenským sousedům. Tentokrát se vše odehrávalo na obnovené trati Pezinská Baba, která je proslulá krásným parkovištěm závodních strojů umístěné v lomu. Pro všechny bylo příjemným překvapením celkové číslo převzatých jezdců do závodu, technickou přejímkou prošlo bez mála osmdesát jezdců MREC na které čekalo po celý víkend velmi teplé počasí a 5100m dlouhá a velmi uskákaná trať.
V sobotu čekaly na jezdce dvě tréninkové jízdy. Bohužel hned od rána nastalo zpoždění, protože pořadatelé asi zapomněli na náš šampionát a nebyli nachystaní pořadatelé na trati. Když se začalo závodit hned nám kluci naznačili jak bude víkend probíhat, samé probrždění, polibky se svodidly a technické problémy, bohužel tohle všechno vygradovalo velmi vážnou (ošklivou) havárii jezdce Richarda Meixnera s vozem Mitsubishi EVO těsně před cílem. Richard byl po vyproštění s vozu okamžitě předán do péče lékařů. Po skoro dvouhodinové pauze se začalo opatrněji a panovala i taková hodně těžce popsatelná nálada. Kvůli všem zdržením se do druhé jízdy startovalo až po čtvrté hodině. Tempo bylo znatelně rychlejší oproti ránu. Martin Trojek ukazuje, že se začíná opravdu s Ligierem sžívat a zajel v obou trénincích nejrychlejší časy. Drahoslav Šubert vybojoval druhé místo a pomyslné stupně vítězů uzavřel Jaroslav Surowka.
První nedělní závodní jízdu ovládl David Komárek, který nenastoupil do tréninkových jízd s časem 2:10. Zrychlil i Martin Trojek a právem si připsal druhé místo. Časem 2:25 si vyjel třetí místo velice rychlý a dravý Drahoslv Šubert. Josef Dohnálek na Citroen C2 S1600 si připsal krásný čas 2:35, kterým proháněl i dvou-litry. Ve Tříde E1-2000 byl velmi vyrovnaný boj mezi trojicí Boháč, Satek a Fibich, která byla mezi sebou ve velmi těsném rozestupu, což slibovalo do druhé jízdy velký boj. Druhá závodní jízda začala skoro s dvouhodinovým zpožděním, které jezdci strávili v předstartovním prostoru, kde vyhledávali alespoň náznak stínu. Třetí místo uhájil Drahoslav Šubert se svým krásným Mitsubishi EVO X. Martin Trojek už v Tatenicích ukázal, že si s Ligierem začíná náramně rozumět a dokazuje to i druhým místem za vítězným Davidem Komárkem, který se v druhé jízdě zrychlil o další tři vteřiny a nedal nikomu šanci.
Děkujeme Všem zúčastněným, gratulujeme vítězům a Ríšovi pevně držíme palce a přejeme brzké uzdravení, aby se co nejdříve vrátil mezi nás.