TZ LRT - Tisková zpráva Ústí nad Orlicí "Ústecká 21°"
O posledním květnovém víkendu zavítali jezdci seriálů Maverick Rescue Euro Cup a Mistrovství České republiky do Ústí nad Orlicí. Zde po čtyřleté pauze odstartoval 56. - 57. ročník mezinárodního závodu automobilů do vrchu Ústecká 21. Znovuobnovená trať byla výborně zajištěna, kvůli ještě větší bezpečnosti byla přidána svodidla a byl opraven povrch od sjezdu ze silnice až po rozhlednu Andrlův chlum. Atraktivitu závodům přidalo i startovní pole, které čítalo téměř 130 závodních speciálů a formulí.
Náš tým nastoupil do závodu opět v kompletní sestavě. Závodům předcházelo dlouhé večerní sezení u kulatého stolu, kde byla sjednánana strategie následujících dvou dnů (pod kódem 35C), dále byly jednohlasně přiděleny nové týmové funkce. Díky správné volbě dosáhli všichni naši borci výborných výsledků, pozadu nezůstala ani nově zvolená zdravotnice, jež měla možnost zasáhnout hned u dvou zranění a pomoci tak nejen svému týmu, ale i jezdci ze spřáteleného oddílu.
Nyní však k výsledkům.
Ladislav Ázsóth (S1-2000) se v sobotním závodu umístil na krásném 4. místě, v neděli bohužel nenastoupil ani do treninkových jízd, protože se mu nepodařilo jeho Citroen Saxo nastartovat. Příčinou byl zřejmě vydatný, vytrvalý déšť, který se ve večerních hodinách prohnal depem.
Martin Šabík (S1-2000) s vozem Ford Focus zajel pěkné časy a v sobotu skončil těsně za Ladislavem Ázsóthem na 5. místě. V nedělním závodu se mu také dařilo, a proto si domů odvezl pohár za 3. místo ve své kategorii.
Rostislav Ozzy Pilař (E1-2000) si svými výbornými časy zajistil 4. místo v sobotním závodním dni, v neděli je ještě vylepšil a výsledkem bylo nádherné 3. místo v kategorii.
Robert Prokš (E1+2000/2WD) je znám čistotou stopy, díky níž zajíždí velmi vyrovnané časy. Ty mu v sobotu zajistily 6. místo a v neděli ještě lepší místo 5.
Radek Kolbábek (E1+2000/4WD) si v silné konkurenci vedl skvěle. V sobotu se umístil na 2. místě, v neděli dosáhl dokonce 1. místa ve své kategorii. Po oba dva dny zabodoval i v absolutním pořadí, když v sobotu obsadil 4., v neděli dokonce 3. místo.
Velmi dobře se vedlo i Milanu Boháčovi, kterému fandila široká základna místních fanynek. Díky jejich podpoře a jezdeckému umění získal po oba dva dny 1. místo v kategorii E1H-2000 a 2. a 1. umístění v absolutním pořadí.
Radek Klukan (E1H+2000) předvedl své odhodlání, když vyšel z vnitrotýmového souboje s Robertem Prokšem vítězně (oba dva jezdí na stejném voze BMW M3). Své časy neustále vylepšoval a domů si odvezl dva poháry za 3. místo.
Musím tedy se vší skromností konstatovat, že se právem můžeme pyšnit nejen svými sportovními činy, ale také čestným jednáním v duchu fair play! Vždyť Lemurem nemůže být každý, přijímací procedura obnáší pro potencionálního uchazeče náročné výběrové řízení, které zohledňuje nejen jeho potencionál po stránce sportovní, ale také zdravotní a mentální schopnosti, silného morálního ducha, všestrannou vzdělanost, herecké, taneční a hudební nadání, zručnost a eleganci a v neposlední řadě také nekonečnou loajalitu k vedení týmu a zvýšenou schopnost pro odbourávání toxických látek (např. alkoholu).
Za tiskovou kancelář Lemurs racing teamu Mgr. Eva Čepičková, nejen tisková mluvčí ( výčet všech funkcí je nad rámec tohoto článku)